Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Fent visible allò que és essencial
L’atelier de l’escola Mare de Déu dels Àngels proposa un projecte d’intel·ligències múltiples en ...
Ser mujer y enseñar educación intercultural bilingüe en el Gulumapu
Ser mujer y enseñar educación intercultural bilingüe en el Gulumapu Pía Ramírez-Vásquez Universidad Nacional Autóno...
L’ESTELA DE… MARGARIDA COMAS CAMPS (1897-1972)
Els nens faran la seva pròpia ciència i sentiran les mateixes emocions que els investigadors. Mestra i pedagoga d’Alaior (Menorca), vi...
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
LIBROS
Cuando sea mayor CALÌ, D.; PASTORNIO, G. (il.) Pípala. 2022 El diálogo entre una niña y un niño en torno a la típica pre...
Els excessos
ELISENDA PASCUAL Els excessos són el producte d’una manca de regulació interna. Quan en alguna cosa «se’ns en va la mà...