Mètodes per a l’ensenyament i l’aprenentatge de les competències per a la vida
Al llarg del darrer segle, els col·lectius d’ensenyants amb més inquietuds innovadores han anat elaborant un seguit de mèto...
Cuidem el claustre, juguem-hi
Davant del repte d’aquest curs escolar… posarem el focus en…
¡¿Qué haríamos sin libros de texto en secundaria?!
El ruido sísmico durante el confinamiento: una oportunidad para interpretar gráficos
El confinamiento ha permitido escuchar mejor a la Tierra y obtener datos sobre la actividad humana. En esta propuesta se leen e interpret...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
Que no se evapore la innovación
Está a punto de terminar el año, se aproximan las vacaciones de Navidad y ya huele a turrones y mazapán. En educación llevamos cuatro...