La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
Que no se evapore la innovación
Está a punto de terminar el año, se aproximan las vacaciones de Navidad y ya huele a turrones y mazapán. En educación llevamos cuatro...
Educació i tutoria
Són dues paraules usades amb apreciacions diverses i antònimes. El present article consta de tres apartats. El primer al·ludeix a...
Día a día con las matemáticas: un blog de aula
Una de las herramientas de la web 2.0 que últimamente ha experimentado un importante auge de usuarios ha sido el blog. Entre las causas ...
Què vam aprendre del Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia?
El Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia va tenir una forta influència en el moviment Freinet del nostre país....
Aprendizaje social y emocional
Acompanyant la socialització al 0-3