Algunos modelos de mapas conceptuales para trabajar la historia del arte en el aula
La formació en pràctica reflexiva i els equips directius del centres
La pràctica reflexiva esdevé un mitjà fonamental per transformar la pràctica educativa. Si la formació del professorat és únicamen...
Los pájaros tienen alas, los niños tienen libros
En cada libro hay una apuesta contra el olvido, una apuesta contra el silencio que sólo se puede ganar cuando el libro se vuelve a abrir...
Apadrinemos una escultura. Proyecto interdisciplinario
Este proyecto se propuso en primer lugar, en el año 2001, en la ciudad de Gerona y se ha ido extendiendo por toda la provincia con el ob...
Homenatge als escriptors sèniors de la literatura infantil i juvenilActivitats artístiques i cien...
Homenatge als escriptors sèniors de la literatura infantil i juvenil Sergi Panizo / ibbycat.cat El Consell del llibre infantil i juvenil ...
Equidad
La equidad es uno de aquellos conceptos tan sencillos de utilizar y tan complejos de ver reflejados en la realidad. El Diccionario de bio...
És possible fer aprenentatge servei a distància?
La relació directa amb l’entorn no és una condició sine qua non en els projectes d’aprenentatge servei, però f...
Josep Maria Rodés: «Quan el projecte és de tots, tothom l’aplica»
És el cap d’estudis de l’escola Guinardó, de Barcelona, una cooperativa de mestres que ha impulsat, al llarg de molts anys, ...