Una web como recurso para la investigación histórica
La diversidad de disposiciones curriculares de ESO y bachillerato de las distintas comunidades autónomas abre un abanico de posibilidade...
EL FLUX DE L’APRENDRE
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Mastegar un llibre i pair-lo: animació lectora
Al segle xvi el filòsof Sir Francis Bacon deia: «Alguns llibres són provats, uns altres devorats, però n’hi ha poqu&i...
Projecte Canvia el xip
El present treball pretén narrar una experiència desenvolupada al col·legi Juan de Goyeneche. Es tracta de la implantació ...
La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
“El intercambio”.