L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Instruments per al retiment de comptes
El retiment de comptes és una pràctica d’avaluació que s’incorpora cada cop més a la gestió dels centre...
Patricia y Daniel… maestros de circo. La escuela sobre ruedas
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
Colonias musicales con un lipdub como proyecto
La realització d’un lipdub en unes colònies musicals, amb la composició i interpretació musical a càrrec dels...
Educación y tiempo libre. Una mirada desde la escuela
En el CEIP Hernán Cortes formamos un claustro de profesores que potencia la innovación en educación y su posterior aplicación en nues...
En tiempos de virtualidad… ¡la función debe continuar!
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Desventajas y ventajas de la virtualidad en teatro musical. Evidencias de la valoración...