El conocimiento de las convenciones temporales es esencial para concebir el tiempo
Com podem ensenyar i aprendre a orientar-nos en el temps? Com podem situar en el temps coses, accions i fenòmens? Amb l’objectiu de valor...
La enseñanza de la música en el marco de la LOGSE
AntecedentesEl panorama de la enseñanza de la música en nuestro país, en sus diversos niveles y vertientes hasta la entrada en vigor d...
La veu de la infància, element fonamental en l’avaluació i la planificació dels processos de tran...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Grup d’Investigació Hazitegi Una experiència a l’aula de 5 anys La finalització de l’...
La historia: una ciencia humana y social de naturaleza racional constructivista
Les explicacions sobre l’origen i l’evolució de les diferents formes de la societat humana han estat constants i divergents al llar...
Investiguem amb imants.
A continuació, us descriuré una experiència que he realitzat amb els meus ½gegants+ de dos i tres anys. Gegants perquè són els més...
Cualquier dinámica de enseñanza-aprendizaje de la historia exige trabajar a partir de las fuent...
El reconeixement de fonts és importantíssim en l’ensenyament-aprenentatge de la història perquè ens aproxima al m&eg...
Revisita al contenido y elaboración del PEC
Las organizaciones necesitan pautas y directrices generales o, si se prefiere, un conjunto de guías de acción que sirvan para orientar ...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...