Saber de lletra i fer bona lletra
En aquest article d'opinió, Montserrat Fons reflexiona sobre la pràctica del traç de les grafies.
Reseña: Aprendizaje social y personalizado: Conectarse para aprender.
Si nos preguntamos de quién, de dónde y cómo aprendemos, muchas veces la respuesta proviene de las conexiones establecidas en la red. ...
Relatories diàries
Les relatories són una pràctica d’expressió oral diària que recull els continguts tractats a la sessió anterior de l’assignatura...
Escritura colaborativa sincrónica para crear y gestionar una ciudad
La explicación causal en historia: conceptos, aprendizaje y evaluación
Aquest capítol se centra en el concepte, l’aprenentatge i l’avaluació de la competència d’entendre la lò...
Com podem enfocar la intervenció pedagògica durant les visites culturals?
Actualment, les visites culturals promogudes pels centres docents són una activitat molt habitual. Tanmateix, els indrets on és present ...
La autoestima como nexo de grupo
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...