Aprenentatge cooperatiu a l’aula i al centre
La recerca psicoeducativa ha mostrat moltes evidències sobre com l’aprenentatge cooperatiu millora el rendiment acadèmic dels estu...
La imagen fija proyectada: una herramienta para la escuela del siglo XXI
Entendemos por imagen fija proyectada la que resulta de la digitalización de un libro o la que se ha captado de Internet para ser proyec...
Els contes clàssics i l’educació infantil
En aquest article d'opinió, Eva Martínez Pardo, formadora especialitzada en contes i educació emocional, ens parla de la utilitza...
Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...
L’espai literari a infantil
Meritxell Mañosa Albuixech Des de fa tres cursos, a la nostra escola estem potenciant que hi hagi un espai literari, ja que prioritzem qu...
El papel de la Administración para favorecer la implementación de la LOMLOE
Miguel Soler Secretario autonómico de Educación y Formación Profesional de la Comunidad Valenciana El enfoque competencial del curr...
Excavar un jaciment arqueològic simulat amb nens de 3 a 5 anys?
El Camp d’Aprenentatge de la Noguera ofereix una activitat didàctica vinculada al temps històric i adreçada a nens i nenes ...
Creapptividad: aprendre mitjançant la creació digital
Creapptividad és una web creada per César Poyatos (@cpoyatos) i Javier Monteagudo (@jmonteo). En aquest portal, dos docents que provenen...