El retorno a la naturaleza desde una perspectiva histórico-educativa
Jordi Garcia Farrero Universidad de Barcelona Este texto traza un itinerario que empieza con Rousseau y llega hasta el movimiento de la E...
Una mala passada
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Les papallones tenen llengua?
En el present text s’insisteix en la idea que l’educació és un tipus específic de conversa entre docents i alumnes or...
«Absorció de l´aigua». Una mateixa activitat d´indagació des de P5 fins a sisè de primària
«Absorció de l’aigua» és una nova proposta didàctica fonamentada en la metodologia de l’aprenentatge basa...
Los grupos de servicio en el instituto de Sils
Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
L’ensenyament de la literatura a l’ESO: primeres preguntes
En el present article, s'hi proposa una reflexió adreçada als professionals novells, prèvia a qualsevol intervenció en l'ensenyament ...
Talleres de matemáticas con las familias