John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
La comprensió lectora a l’aula: de la situació cooperativa a la metacomprensió
En aquest article, s'hi fa una proposta d'anàlisi de la comprensió lectora on s'integren les diferents habilitats de pensament de l'alu...
Alfabetización estadística
Del aula a la familia Anabel Forte Deltell Judit Vilar Crespo Emilia López-Iñesta Universidad de Valencia La estadística es parte de nu...
Compartiendo experiencias lectoras a través de MetroMapMaker
El hábito y el gusto lector del alumnado deben proyectarse en el contexto de aula, así como el desarrollo de la actividad en diferentes s...
Materiales a examen: Relieve de la costa en Educa IGN
Relieve de la costa en Educa IGN El Instituto Geográfico Nacional de España (IGN) está desarrollando una sólida línea de mate...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
La competencia global y los ODS
Professors de secundària: més enllà dels continguts
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...