La performance como forma expresiva de EPVA
RECOLLIM EL DIA I DIEM GRÀCIES
Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...
L’ensenyament de la morfologia des d’una perspectiva sociocultural
Al present article s’hi relata una experiència sobre l’ensenyament de la morfologia a secundària des d’una perspectiva...
Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Bombardeig de Granollers. 31 de maig de 1938. Una mirada al passat.
Presentem un recorregut per la ciutat de Granollers per commemorar el bombardeig del 31 de maig de 1938. Una proposta del Museu de Granol...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?