Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Bombardeig de Granollers. 31 de maig de 1938. Una mirada al passat.
Presentem un recorregut per la ciutat de Granollers per commemorar el bombardeig del 31 de maig de 1938. Una proposta del Museu de Granol...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Viajando con El Principito al planeta Museo
Viajando con El Principito al planeta Museo Propuesta didáctica de arte en educación infantil Sara Cieza Ortega CEIP José María de...
Educació científica inclusiva des de la primera infància
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...