L’escolarització primerenca
Cada dia és més comú que els nens i les nenes siguin escolaritzats en edats primerenques. Ha estat una demanda social que va sorgir amb...
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
«De tothom i de cadascú» un projecte amb punt i seguit.
L'estiu del 2007, a través del Consell Comarcal del Bages, a la Regidoria d'Immigració de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, hi ...
Educar, donar el millor d’un mateix
Competencia emocional. Respuestas saludables
Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punto de vista individual como cole...
Requisits maduratius i competencials mínims als 2 anys
Tot pensant en els infants de 2 a 3 anys, vos proposem els criteris que us indiquem a continuació per avaluar el seu desenvolupament i l’...
La LOMLOE: Un currículo competencial para afrontar los desafíos del siglo XXI
César Coll Salvador Universidad de Barcelona Elena Martín Ortega Universidad Autónoma de Madrid Mariana Solari Maccabelli Universidad d...
Blanca Azanza, presidenta d’AMEIGI. L’etapa d’infantil no és un negoci
Com en molts altres sectors, en educació, hem viscut temps difícils. La qüestió, però, rau en el fet que l’educ...