Creación de personajes históricos
El proyecto "Aprender a investigar" pretende desarrollar todas las fases del aprendizaje de la competencia tratamiento de información y ...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
Recursos para el aula: Creación de vídeos con Animaker
Creación de vídeos con Animaker Animaker es una aplicación en línea destinada a la creación de vídeos animados. Una herr...
SOPETA UNA
MIQUEL ÀNGEL ALABART EDITOR I DIRECTOR @maalabart APRENDRE COSES «D’HOMES» Tradicionalment, en llenguatge terapèutic, hem pa...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Falsos amics i intercomprensió lingüística
Els falsos amics solen ser percebuts com un parany en l’aprenentatge d’una llengua nova i com un fenomen que dificulta la comprensi&oacut...