«Indignats»: encís i desencís
Els «indignats» han fet córrer rius de tinta des de molts vessants. Moltes i variades plomes han valorat el sentit del moviment i han ...
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universi...
Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
Fes ús de la teva eina de transformació social
Hi ha un adagi xinès que diu: «Si cadascú escombrés la porta de casa seva, el món sencer estaria net». És de gran a...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
Buscant l’origen… i emprant l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
L'article presenta una reflexió sobre la pràctica d'una unitat didàctica basada en l'aprenentatge cooperatiu. Ajudats del mètode del ...
Tiempo histórico, cambio y continuidad: conceptos, aprendizaje y evaluación
Aquest capítol se centra en el concepte, l’aprenentatge i l’avaluació de la competència d’entendre la lò...
La biblioteca escolar és cosa de tothom
L’escola es va proposar remodelar la biblioteca, que havia quedat en desús des de feia temps. S’havia potenciat tenir obres de cons...