Pràctiques literàries en contextos de tancament
Enfront dels enormes desafiaments que representa l’educació a la presó, nombroses experiències, fins i tot projectes autoge...
Recursos para el aula: Creación de vídeos con Animaker
Creación de vídeos con Animaker Animaker es una aplicación en línea destinada a la creación de vídeos animados. Una herr...
Recursos: Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar
Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Plan de Comunicación Lingüística del IES...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
(Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Deberes de Biología en el alumnado de 4.o de la ESO de una forma gratificante, mo...
Recursos per a l’aula: Rebranding
Es presenta una activitat de motivació a partir de l’anàlisi de logotips de diverses marques que coneix l’alumnat. Despr&eac...
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...
Quins són els ingredients imprescindibles per indagar a l’aula?
En aquest article presentem les fases indispensables per dur a terme la indagació a l’aula. Per fer-ho desgranem les activitats d’u...
ENCUENTROSCONVOCATORIAS
ENCUENTROS II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en la Educación Congreso virtual, 24 de noviembre d...