TIC i matemàtiques
Des de fa uns quants anys, cada vegada és més habitual trobar aparells tecnològics dintre de l’aula. El fet que l’apr...
Ensenyar a resumir
El propòsit d’aquest treball és verificar si l’ensenyament explícit d’estratègies per realitzar un resum...
Las ideas del alumnado en ciencias
La investigación sobre las ideas del alumnado en ciencias ha sido uno de los campos de investigación en la didáctica de las ciencias m...
Lola Cabrera: «No incluyo a filósofas por ser mujeres, ni españolas, sino por ser grandes pensadoras»
Ressenya: Aprenseñar: Evidencias e implicaciones educativas de aprender enseñando
La programación en el aula, ayer y hoy
Cuando un profesional de cualquier campo, en el ejercicio de su profesión se dispone a realizar una actividad práctica, sabe de anteman...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Escape room i TIC: ludificant les mates
La clau de l’aprenentatge rau en la motivació. Tothom hem tingut alguna vegada la sensació que els minuts triguen hores a passar o...