Una estoneta més!
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge en entorns virtuals. Aprenem connectad@s: entorn virtu...
Evidència en la pràctica Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual dR...
La LOMCE no toca ni pinta. Les absències de la llei
Didáctica para profesorado en formación: ¿Por qué hay que aprender a enseñar ciencias sociales?
Enseñar ciencias sociales en la educación secundaria consiste en diseñar y desarrollar una serie de actividades destinadas a que los a...
Moodle senzill per temes
El Moodle senzill per temes és un format de curs molt visual, que presenta recursos i activitats mitjançant icones predeterminades o pe...
Escriure textos reals en col·laboració: una tasca imprescindible.
L'article recull algunes de les reflexions derivades de la collaboració de l'autora amb una classe de segon de primària com a observado...
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria. Hacia un nuevo concepto de form...
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
La hipòtesi fantàstica
Una de les grans preocupacions que trobem a les escoles és que l'alumnat tingui un bon nivell d'expressió escrita, que sigui capaç de ...