Establir complicitats amb un centre d’art
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Desarrollo de la competencia social y ciudadana
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Xiula són d’esquerra a dreta: el Marc (bateria), el Rikki (veu i guitarra), el Jan (veu i guitarra) i l’Adrià (baix elèctri...
Mirar cap a l´entorn educatiu
Mirar cap a l’entorn educatiu Quan estàvem en els moments més crus de la pandèmia, Francesco Tonucci ens feia arribar les sempre ...
CONTES
Puça busca gos MABBIT, W.; REED, N. (il.) Edelvives, 2021 Qui no vol ser lliure i buscar un altre lloc on viure? Lliure per conèixer altr...
Contenido del producto 355024
Reseña: Aprendizaje social y personalizado: Conectarse para aprender.
Si nos preguntamos de quién, de dónde y cómo aprendemos, muchas veces la respuesta proviene de las conexiones establecidas en la red. ...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...