La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
L’eco
Un joc per treballar el lèxic i l’estructuració morfosintàctica formant una simple cadena de missatges i practicant la comp...
El patrimonio (también) es nuestro
El patrimonio (también) es nuestro Laura Lucas Palacios Universidad Complutense de Madrid Las sociedades democráticas tienen la obligaci&...
¿Qué tienes que recuperar?
Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Infants, dobles víctimes de la guerra
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
LIBROS
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz tiene ex...