Actuar i exigir
Treballar junts per un canvi més ampli i transformador Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replanteja...
¿Por qué urge la renaturalización de los espacios y tiempos educativos?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Matemáticas perdurables para tomar decisiones a lo largo de la vida
Lluís Mora Cañellas Profesor de matemáticas jubilado ¿Qué conocimientos se deben poseer al finalizar esta? Parece claro que d...
Cine en el aula de historia: La trinchera infinita
Cine en el aula de historia: La trinchera infinita Néstor Banderas Navarro Universidad de Valencia Presentamos una propuesta para la clas...
Lola Cabrera: «No incluyo a filósofas por ser mujeres, ni españolas, sino por ser grandes pensadoras»
L´organització de l´hort escolar
L’hort escolar permet fer un treball multidisciplinari amb el qual es poden treballar els continguts d’una manera competencial i adaptada...
Contenido del producto 288639