Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Saber desconfiar para poder saber
Saber desconfiar para poder saber Cuando el adolescente deje la escuela, nos gustaría que no hubiera perdido las ganas de aprender, que s...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Reflexions d’una mestra sobre el camí 0-3
Que ens asseguem a reflexionar comporta un acte d’humilitat, de quietud i d’acceptació de les nostres dificultats, com també...
Harmonia. Respostes saludables
Harmonia. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista...
The social dilemma. El dilema de las redes sociales
The Social Dilemma. El dilema de las redes sociales Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Recibir una notificación, sacar el móvil del...
De la construcció del personatge al món d’un autor
L’abordatge d’un conjunt de lectures en el marc d’una proposta que permeti teixir relacions entre elles és una oportunitat po...
InCORPOrar-se al ser: la interioritat del cos
Els camins que proporciona la motricitat en l’educació de la interioritat són rics. Presentem una sessió que traça u...