Pistas para la evaluación
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
De l’atenció a la diversitat a la personalització de l’aprenentatge
L’article presenta la personalització de l’aprenentatge escolar en el marc de la tradició de les pedagogies centrades en l&r...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
Construir educació des d’un ajuntament
A partir del sentit etimològic d'«ajuntament» com a lloc on ens «ajuntem» i treballem «j...
Niños, niñas, ¡no os fieis demasiado de nosotros, los adultos!
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...