L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Blanca Azanza, presidenta d’AMEIGI. L’etapa d’infantil no és un negoci
Com en molts altres sectors, en educació, hem viscut temps difícils. La qüestió, però, rau en el fet que l’educ...
Sobre la elección del manual didáctico de historia
Aprenentatge basat en tasques i contextos reals per desenvolupar habilitats orals en anglès
Aprenentatge basat en tasques i contextos reals per desenvolupar les habilitats orals en anglès Eleonora Nakova Katileva Institut Jaume B...
Material per a l’alumnat: Infants cuidadors, infants sensibles. Cura, compassió i comunitat a le...
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...