Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Para redondear: Filosofía 3/18: Reflexión compartida.
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
«Els atrapamonstres», un conte motor per treballar accions motrius cooperatives
«Els atrapamonstres» és una proposta didàctica d’educació física pensada per treballar accions de cooper...
Jo t´ensenyo espanyol. Un projecte d’ApS
En aquest projecte, basat en la metodologia d’aprenentatge servei a la comunitat, un grup d’alumnes de tercer de primària d’u...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...
Entre tots fem pinya per educar en ciutadania
L’article descriu l’experiència viscuda per docents, familiars i alumnes d’educació infantil davant el tancament de la...