Notícies d’interès
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
El sòl ens alimenta. Un projecte d’hort escolar
Al present article, s’hi descriu l’experiència d’hort escolar ecològic en un col·legi públic d’inf...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Movimiento educativo del Alt Camp (MEAC): «Caminamos juntas cuidando la calidad pedagógica para...
Movimiento educativo del Alt Camp (MEAC): «Caminamos juntas cuidando la calidad pedagógica para ampliar la mirada y enriquecerla» ¿...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
ADN Santo Ángel: l´emoció i el lideratge compartits
Moltes vegades la realitat educativa d’un poblet s’explica a través d’una petita escola. En situacions màgiques aquest...