L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...
Certezas inciertas
Hacia el residuo cero
El mejor residuo es el que no se produce Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro...
Cuidémonos para cuidar
Cuidémonos para cuidar Equipo Cuidem-nos De todo lo que podemos hacer para cuidar de uno mismo, de nuestro cuerpo, de nuestra voz y de nu...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
De la meva escola a la nostra escola
Escrivim el present article amb el desig d’esbossar i compartir una experiència d’aprenentatge en espais de direcció a l&rsq...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Humor