Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
L’escriptura creativa a les aules
Matèria en suspens o repte postergat? Benigno Delmiro Coto Professor jubilat La composició escrita amb intenció artística no t...
Orientar el futur
L'Escola Agrupació Sant Jordi, de Fonollosa (Bages), enclavada en un entorn rural, és una escola cíclica que manté l'esperit d'escola...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
L´Àlex sempre s´enfila, però no arriba mai al capdamunt
A la sala de psicomotricitat, l’Àlex, de 3 anys i mig, puja a l’espatllera. Un, dos..., fins a cinc barrots. En aquest moment, s&rs...
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
Moodle senzill per temes
El Moodle senzill per temes és un format de curs molt visual, que presenta recursos i activitats mitjançant icones predeterminades o pe...
A grans problemes, grans solucions
Presentem una experiència desenvolupada a segon curs d’educació primària. Les alumnes i els alumnes s’enfronten a una...