Per arrodonir: Narracions que ajuden a construir relats personals
Què ens diu la neurociència sobre com s’aprèn?
La neurociència ens proveeix d’un conjunt ampli i profund de dades que ens poden ajudar a realitzar la pràctica educativa i el des...
Complicitats entre l’escola i la universitat
Eva Martínez Pardo, mestra, formadora i terapeuta
L’Eva Martínez Pardo ha estat l’autora d’aquesta secció, «Retrats», fins al present número i avui s...
El virus tecnològic
En aquest article d'opinió, Isidro Moreno reflexiona sobre l'ús educatiu de la tecnologia digital.
José Vicente Albero Molina: «La investigació als pols ens permet projectar l’impacte del mod...
El José Vicente és enginyer tècnic de formació, al llarg de la seva trajectòria professional s’ha anat especi...
Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
«Jo de gran vull ser presidenta». Quan la ciència empeny els somnis de la infància...
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Formular i mantenir expectati...