Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...
El eje temático: Filosofía y ciudadanía
Què entenem per filosofia? Què és la veritat? Què és l’ésser humà? Què entenem per ciuta...
Referentes relativos a la identidad en la cultura visual infantil
El diálogo filosófico es posible y necesario en bachillerato
Cada vez que creamos un espacio de convivencia y reflexionamos para ver las consecuencias de lo que hacemos, puede surgir algo nuevo... M...
Prácticas transferibles en secundaria
Prácticas transferibles en secundaria Nos gusta que la revista del mes de julio esté impregnada de un aire de relajación, de satisfacci...
Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...
Toni García Arias: «Per mi ser professor implica ser el guia dels somnis del meu alumnat»
El Toni va triar el magisteri perquè sempre li havia agradat tractar amb els infants i parlar-hi, i a més perquè va pensar que d&...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...