Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Les raons del programa Escola Nova 21, una aliança per un sistema educatiu avançat
El programa Escola Nova 21 vol catalitzar els esforços pel canvi educatiu des d’un consens pel que respecta al propòsit competenci...
Subjuntivo
A Gramáticas de la creación, George Steiner presenta una idea que ens sembla d’una importància rellevant. La humanitzaci&oa...
Del mastegot
En aquesta secció, presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simples...
El eje diacrónico: la Historia de la filosofía
Aquest capítol presenta una breu introducció històrica amb relació a l’assignatura d’Història de la Fil...
Superando lejanías identitarias entre escuelas cercanas
Esperar el turno (análisis de una transcripción de aula)
La transcripción que ofrecemos no responde a una sesión modélica ni a un análisis exhaustivo, sino que es un ejemplo de lo que puede ...