Un recorregut pels darrers vint-i-cinc anys de renovació pedagògica de Catalunya
En el present article, donem veu a les persones que han tingut la màxima responsabilitat de la Federació durant aquests darrers vint-i-...
El paper del Centres de Recursos Pedagògics en el treball en xarxa de biblioteques escolars.
Les biblioteques escolars ½Puntedu+ han disposat del suport dels CRP des dels primers moments. S'ha treballat i es treballa en l'assesso...
Carta a companys i companyes.
A l’ombra del baobab. Escola d’estiu a Burkina Faso.
Aquest és el relat de la posada en marxa d'una escola d'estiu a Bobo Diulasso, on s'han atès 220 infants d'edats compreses entre els tr...
L’hora de la sortida: les llargues esperes d’alguns infants.
L'escola infantil ha de ser un lloc que la nena i el nen han de sentir com a propi, familiar i, sobretot, segur. Com a educadores i educa...
Y, ahora ¿qué? Aprender a convivir con la celiaquia
Los fenómenos astronómicos
La proposta adreçada a l’ensenyament dels fenòmens astronòmics s’articula a l’entorn dels astres que veiem al n...
Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal