¿Mensajes publicacitarios o nutricionales? Esa es la cuestion
La publicitat és un dels factors més influents en la psicologia de l'alimentació humana i donada la seva capacitat persuasiva pot...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
A Carles Capdevila
El 2 de juny, ens deixava Carles Capdevila, periodista, guionista, fundador del diari Ara, premi Marta Mata 2015 de l’Associació de Mestr...
Ensenyar a resumir
El propòsit d’aquest treball és verificar si l’ensenyament explícit d’estratègies per realitzar un resum...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...