Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universi...
Hem llegit: Atreveix-te!
HEM LLEGIT Atreveix-te! DOMÈNECH I FRANCESCH, J. Barcelona. Graó, 2021 Atreveix-te! és el missatge que Joan Domènech, militant de ...
Martí Prats: «Un buen proyecto educativo debe estar preparado para la diversidad, para que todas ...
En el retrato de este mes no os hablaremos de ningún movimiento educativo ni de ningún profesional de la docencia. Os hablaremos de la de...
Actividades rítmicas y expresivas: coreografías y representaciones
Roger Font, educador: «L´escoltisme és una manera d´ensenyar valors i crear esperit crític»
Roger Font, educador: «L’escoltisme és una manera d’ensenyar valors i crear esperit crític» La tradició familiar ...
L’aprenentatge escolar: una perspectiva psicoeducativa
Al present article s’hi mostren cinc idees bàsiques sobre l’aprenentatge escolar basades en l’evidència aportada per l...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Crear disposició d’aprendre i d’afrontar un món canviant
Els sistemes educatius no s’han d’erigir com a garants de sabers apresos, sinó de la disposició d’aprendre i d’a...