Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...
Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe
El crossfit es un deporte individual que combina movimientos funcionales, gimnásticos y de halterofilia realizados a alta intensidad, y ...
Soc més gran perquè soc més alt?
Fotosíntesis artificial ¿una disyuntiva a la natural? Un dilema científico para trabajar la ar...
En l'ensenyament de les ciències experimentals el desenvolupament d'habilitats de raonament implica la superació de la simple memoritzac...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
M’expliques un emoticonte? Llegim un bookface?
En el present article s’hi mostren dues activitats que formen part del projecte Emoticontes, que té com a objectiu donar a conèixe...