La Economía, ¿una física social?
El vinateroLos problemas del vinatero eran de los más difíciles que recuerdo de mi infancia. Debía de tener unos 9 años; era una escu...
LA ESTELA DE… MARGALIDA COMAS CAMPS (1897-1972)
Los niños harán su propia ciencia y sentirán las mismas emociones que los investigadores. Maestra y pedagoga de Alayor (Menorca), vincu...
Aprenentatge basat en problemes
Consigna de l’evidència Enfront dels mètodes transmissius, l’aprenentatge basat en problemes millora l’aprenentatge. Conti...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Benvinguts a la ràdio dels Encan...
L'evidència a la pràctica Benvinguts a la ràdio dels Encants L’ambient de ràdio és un espai d’aprenentatge en què to...
Valores y riesgos ambientales: una propuesta para la enseñanza secundaria
Todo lo que es podría ser de otra manera.Wittgenstein.JustificaciónEl pasado siglo XX ha sido testigo de una nueva revolución social y...
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
PICS BEN ALTS QUE ESDEVENEN TURONS
Magia. La il·lusió d’un moment
En el marc d'Experigoza, un espai matemàtic lúdic i participatiu que vam dissenyar amb Ángel Salar per a l'Ajuntament de Saragossa, es...