A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
No basta con oír y repetir: la ampliación de las enseñanzas mínimas y sus efectos
Las enseñanzas mínimas estatales de la educación secundaria obligatoria y del bachillerato fueron modificadas, en enero del año 2001,...
Amparo Tomé, mestra jubilada. Cal trencar motlles
Ha estat mestra tota la vida, tal com ella diu, i ha treballat en moltes etapes, des d’infantil fins a la investigació universitàr...
Con las familias: Experimentar con materiales.
Adaptación de materiales
Creando ciudadanía para la participación
Con el título "Creando ciudadanía", se han reunido en Jaén (8 y 9 de octubre del 2010) 150 alumnos y alumnas de secundaria y bachiller...
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...