La argumentación sociocientífica contribuye al pensamiento crítico
Aquest capítol vol respondre als interrogants següents al voltant de l’argumentació sociocientífica: Què caract...
¿Cómo pueden secuenciarse contenidos procedimentales?
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
DIBUJAR PARA APRENDER: VISUAL THINKING (VT) EN EDUCACIÓN
Mari Carmen Díaz CEIP Clara Campoamor. Huércal (Almería) maricarmencepal@gmail.com LARRALDE URKIJO, G. Barcelona. Graó Con este li...
Conocernos en el museo
Una Navarra en ColombiaLa experiencia que documentamos a continuación se realizó en el municipio de Bello (Antioquia, Colombia), en un ...
Educació matemàtica en edats primerenques des d’un enfocament sociocultural.
En aquest article, hi definirem com es concep l'aprenentatge matemàtic des d'una perspectiva sociocultural i també hi presentarem una e...
Per arrodonir: Repensant els menjadors escolars
40 años con ojos de niño
Graó. Barcelona, 2007Tonucci, creador y responsable del proyecto internacional La ciudad de los niños, es bien conocido como pedagogo y...