CUENTOS
¿Quién se comió las fresas? Comín, M. Combel, 2020 ¡Las fresas han desaparecido! ¿Quién se las ha comido? Este divertido libro har...
Contenido del producto 276492
Els mitjans audiovisuals per millorar la competència en comunicació lingüística
El llenguatge audiovisual és inherent als nous nadius digitals. El nostre alumnat ha crescut envoltat d’estímuls multimèdia...
Noves metodologies?… Respostes saludables!
Per afrontar els nous reptes... sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vi...
Abrir los ojos a la ciencia: una razón para enseñar astronomía
¿A quién no le hace pensar un cielo estrellado? ¿De dónde venimos? ¿Estamos solos? La astronomía seduce, se vende sola. La gente, i...
Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa
Consigna de l'evidència: construir una organització social cooperativa dels contextos d’ensenyament i aprenentatge, a més d...
Reseñas: L’image du barbare dans l’enseignement de l’histoire.
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...