Casi todo es música. Una mirada a la interdisciplinariedad desde el área de música
¿Por qué y para qué la interdisciplinariedad?Pedimos a nuestros alumnos y alumnas que relacionen los saberes; sin embargo, todas las s...
Construccions simètriques amb nens de 2 i 3 anys
En aquesta experiència de joc de construcció, desenvolupada en el grup de 2 i 3 anys del primer cicle d’educació infantil, ...
Didáctica integrada de lenguas
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’educació
La pena de mort
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Predecir y explicar la evolución de los sistemas químicos
A quines necessitats estem donant resposta?
Aquest article és el resultat de les reflexions que ens ha suscitat la proposta dels ½Minuts menuts+, feta des del Departament d'Acció...