Límits i oportunitats del marc normatiu espanyol en els espais exteriors dels centres educatius
Mariona Genís Vinyals GREDITS, Bau, Uvic. Sòcia d’Arquitectura Genís Planelles La incorporació de la natura a l’espai ...
La gestió grupal preventiva a l’aula de secundària
Molts docents consideren que l’ambient acadèmic no beneficia l’aprenentatge i creuen que la responsabilitat és de l’al...
Connectant amb l’entorn. Comunitats amb lectura
El CEIP plurilingüe Poeta Avelino Díaz, de Meira (Lugo), ubicat en un entorn eminentment rural, pretén crear un clima de conviv&egr...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Material complementari: A l’escola… toquem instruments musicals
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
Creativitat i flexibilitat
En aquest article d'opinió, Anna Trabal reflexiona sobre la necessitat de ser més creatius i flexibles.
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
El paper de l’administració local