Las celebraciones de centenarios en ciencias como recurso didáctico: sugerencias para el año 2004
Alambique presentó hace un año (n. 35, enero 2003, pp. 108-112) una breve nota referente a la sugerencia para el profesorado del uso de...
Les creences es reforcen
Les creences tenen la capacitat de preveure el que passarà i ens hi predisposen fent de filtre o de catalitzador perquè passi justament ...
¿Problemas de historia?
EN LÍNI@: Les retallades en educació
Comentaris a la web a l'article «Retallades sí, però quines?», d'Ignasi Vila (UdG).
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Nosotros somos un impulso
Una de les preguntes més rellevants i difícils de respondre quan ens interessem pel món natural és: per què es prod...
¿Dónde aprendemos realmente hoy?
El placer de mirar
Eulàlia BOSCHActarBarcelona, 1998, 272 pp.¿Para qué sirve el arte? ¿Cómo lo utilizamos? ¿Qué enseñamos con las obras de arte? És...