El aprendizaje-servicio: hacia una educación con verdadero potencial transformador
John Abbott: «Los niños han nacido para aprender, no para ser enseñados»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Novedades editoriales
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Algunas propuestas para el uso alternativo de los mapas conceptuales y los esquemas como instrume...
Los esquemas son instrumentos didácticos ampliamente conocidos y utilizados desde hace tiempo en el contexto escolar. Prácticamente, no...
Mes enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
¿Cómo recuperar el tiempo para aprender cuando el alumno es el sujeto?
L´equitat en la infància rau en l´oblit?