Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Canarias: naturalizando la escuela desde una perspectiva transversal y ecosocial
Elisa Isabel Suárez Romero María Antonieta Hernández González Programa de Educación Ambiental y Sostenibilidad del Servicio d...
Com ho fem per moure’ns?
Desenvolupament d'un projecte interdisciplinari portat a terme amb alumnes de quart de primària basat en el plantejament de situacions p...
El elemento
La Lúmina il·lumina la nostra biblioteca
Un concurs promogut per la Xarxa Professional de Biblioteques Escolars esdevé, gràcies a l’equip docent i al Pla lector de centre ...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
La persona alfabetitzada pot prendre la paraula de manera més lliure
Ensenyar a llegir i a escriure no és només una qüestió tècnica. Ensenyar a llegir i a escriure, igual que qualsevol altra acció edu...
Percepción y didáctica del comentario de arte
Los problemas del comentarioEl comentario de obras se ha convertido en una parte fundamental de la asignatura de historia del arte. Pero,...