Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Las matemáticas también cuentan
Abriendo oportunidades interdisciplinarias de aprendizaje Francisco Rojas Sateler Pontificia Universidad Católica de Chile Pablo Catipill...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Liderazgo sostenible y democrático
Un recorregut pels darrers vint-i-cinc anys de renovació pedagògica de Catalunya
En el present article, donem veu a les persones que han tingut la màxima responsabilitat de la Federació durant aquests darrers vint-i-...
Propuesta en formación en didáctica de la historia del arte
En la Universidad de Barcelona (UB) durante el curso 2009-2010 se ha impartido por primera vez el máster oficial de formación del profe...