LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Divestadística: un proyecto educativo para la divulgación de las ciencias estadísticas
Cualquier dinámica de enseñanza-aprendizaje de la historia exige trabajar a partir de las fuent...
El reconeixement de fonts és importantíssim en l’ensenyament-aprenentatge de la història perquè ens aproxima al m&eg...
Los mapas de progreso para ciencias sociales
A mediados de la los noventa el Ministerio de Educación de Chile emprendió la tarea de reformar el currículo nacional en el marco de u...
La formación inicial del profesorado y el prácticum de secundaria
Contexto y articulación del Máster de SecundariaLa formación inicial del profesorado de secundaria en España está regulada con cará...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...
Quo Vadis, Popule? a l’aula
La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?
En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de l...