Imaginar la historia: una cuestión de imágenes
Poéticas sonoras en la escuela infantil Zaleo
El trabajo sobre el patrimonio nos conecta con el pasado y permite la observación objetiva y el ...
Com hem d’interrogar el patrimoni per conèixer la història? Aquest capítol vol respondre a aquest interrogant, fent una &eg...
El pasado reciente en la escuela
En el año 2001 el Consejo Federal de Cultura y Educación organizó, a través del Ministerio de Educación de la Nación y en ocasión ...
Construyendo narrativas: enseñanza de la historia del presente en la escuela: Un desafío cultur...
Fabriquem eines de sílex i farina d’aglans: Una mirada a la prehistòria
La tardor és l'estació per excellència per recollectar bolets, però a la comarca del Berguedà, com en d'altres, també hi trobem el ...
Emocions, entrenament personal i pensament
Dues experiències d’aula a l’etapa de primària des del punt de vista de l’avaluació....
En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visi...