Amb les famílies: Implicar les famílies per aconseguir la violència zero
AMB LES FAMÍLIES Implicar les famílies per aconseguir la violència zero Totes les famílies volen una escola segura per als seus fi...
HEM LLEGIT
Cuando sea mayor CALÌ, D.; PASTORNIO, G. (il·l.) Pípala. 2022 El diàleg entre una nena i un nen sobre la pregunta típica ...
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
(Inter)(Trans)disciplinariedad en formación de maestros
Del espacio y el tiempo
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
«Papá, ¿por qué ahora me llevas tu al cole?»
Els canvis que estem patint a la societat actual (atur, mancances econòmiques, etc.), poden modificar el present i el futur dels nostres ...
A contracorriente: de la geografía y la historia a las ciencias sociales
JustificaciónTras el fallido intento en 1970 de la Ley Villar Palasí, hubo un tiempo, a raíz de la reforma de enseñanza secundaria pl...