Un lenguaje más: la escritura coreográfica
El proyectoLos encuentros se establecen entre un grupo de alumnos, uno o diversos maestros, y un artista En el intervalo, el maestro desa...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Què vol dir crear espais saludables?
Assumpció Vilaseca Viladrich Arquitecta i màster en Bioconstrucció Carles A. Labèrnia Badia Arquitecte tècnic, màster en...
Cansats de la paraula utopia
Quan es comencen moviments de transformació en l’àmbit educatiu, sovint són titllats d’utòpics. L’immobi...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Adoptem un monument: l’església de la Trobada
«Quan vam començar a investigar sobre l’Aplec de la Trobada, era molt divertit, però, a la vegada, feia pena, perquè ...
Notícies d’interès
Los “conflictos sociales candentes” en el aula