Aprendiendo música «Crean-Do»
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Confiar en les criatures, confiar en les mares i els pares
En aquest article d'opinió, Karmele Baelo ens planteja un repte clau per a l'escola actual: com aconseguir la confiança de les fam&iacut...
Libros. Cine. Recursos. Webs
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
Hi ha bebés que van solos a dormir…
A l'EBM La Muntanyeta, de Viladecans (Barcelona), a partir d'una reflexió sobre què fèiem, com ho fèiem i com es podria donar protago...
Trabajar, comer, vivir
Bolonia: ¿racionalización de la educación universitaria o modelo neoliberal?
Este curso, en la mayor parte de las universidades españolas, se están iniciando los nuevos planes de estudio de acuerdo con el plan de...