Març.
De juego convencional a juego cooperativo
¿Nos incomoda el llanto infantil?
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
Viu la teva escola. Atreveix-te a canviar, un projecte de transformació social des de la partici...
Teixint cultures, confeccionant el futur és un projecte d’innovació social que forma part del projecte global Viu la teva escola. ...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
La «bona» comunicació, imprescindible per cuidar-nos
Sense teoritzar sobre què significa comunicar-se i apel·lant al sentit comú, és transcendental que siguem conscients que u...